Saturday 13 April 2013

SAYA PUNYA BIRTHDAY :D

hi ! ! ! ehem! ehem!
HAPPY BIRTHDAY TO ME!
HAPPY BIRTHDAY TO ME!
HAPPY BIRTHDAY TO MY SELF~~
HAPPY BIRTHDAY TO ME~~~~~~~~

merdu sungguh suara aku,.berlunak2,.hahaha,.perasan,. 11 APRIL 1992,.aku dilahirkan pukul 6 setengah petang,.hebat tak aku,.sampai masa lahir pun aku boleh tau (padahal tengok kat surat beranak) -_-

11 APRIL 2013,.hari khamis,.aku kerja,.semua orang kerja,.macam tak ada pape,.semua orang buat muka toye,.yeah! yeah! aku je ingat birthday aku,.hahaha,.actually xterasa pun,.aku pun bosan dengan birthday aku,.menanguk kat fb,.yeah2 orang wish,.hahaha,.tu pun dah kire untung,.

ok,.skip terus mase celebrate besday,.tak rancang pun,.yeye poyo je,.ikut dorang ke tesco amek name card bos,.before that,.nak balik dengan bos,.then bos keluar kejap katanya,.suruh aku tunggu dia,.so tunggu je lah,.mamat 3 orang tu pun tunggu sekali,.then bila nak balik,aku cakap la aku nak ikut dorang p makan2,.dia masuk kete,.bagi aku kek,.tadaaaaa







jeng2,.bos aku belikan,.ok,.teharu jugak la,.bhahahaha :P

selamat duit mamat 3 orang tu,.sebab kek xpayah beli lagi,.hahaha,.,lepas pergi tesco,.kite pun pergi la ke mcdonald yg terdekat,.erkk -_-,.sampai sana p order,.then aku nak tiup lilin ni,.tapi meja tu betul2 bawah kipas,.hurmm,.xaci,.aku pun p mintak la pekeje perempuan kat situ switch off jap,.tapi dia cakap tak boleh,sebab switch nye t tutup semua kipas,.hurmm,.then ada mamat ni xtau nak cakap pangkat apa,.pakai tali leher tu sibuk tanya2,."knape2??" then perempuan tu cakap la nak ttup kipas,.lepas tu laki tu tengok,.aku pun mengambil kesmpatan,lalu buat muka hampe tak terkata,.then menuju ke meja kiteorang,.sambil cakap dengan diaorang "nak tiup lilin,tapi dorang tak nak tutup kipas" :( lepas tu dorang pun berusaha lah hidupkan lilin lepas tu kepung,,hahaha,.kesian dorang kena layan aku,.lepas tu dorang nyanyi,aku pun speechless la,.terkebil2,.dah habis nyanyi aku pu tiup laju2,.then baru kipas tutup,.then mamat tadi tu keluar,."kipas dah tutup sekejap" adehh,.dah settle baru nak ttup,."terima kasih bang,dah tiup lilin dah" adehh,.btw kan,.menjadi jugak muka hampe aku tadi,.wakakakaka!! dasyat tak aku,.ermm masuk gambar la malas nak cerita2,.



aku pun tiup lilin,.fuhhhhh!! sekali je,.padam terus,.


ada 3 orang camera nak amek gambar,.aku xtau nak pandang mana,.jadi la begini,.ceytt buruk!!


ya ya ya,.potong kek!! yeahh potong kek,.



comel tak kak ton,.hahahaha



semua orang baik2 je,.normal punya manusia,.tangkap gambar2



tadaaa,.mangsa pertama,.tapi bukan aku yang buat dulu..abg tam!!,.dia ni pemalu buadaknya
tersengih2,.hambekk,.xpayah nak malu2,.



makin banyak dia kena,.haha,.aku suka!!,,.


mangsa ke dua,..

ok jap,.nak citer pasal mamat ni,.nama dia shahir,.kalau malam shahira,.wakaka,.xde la,.joke je,.budak baru la,.masa awal2 datang,.dia nak kenal dengan aku,.tapi aku jawab dengan sopan satun "malas la" kahkahakha,.terus dia macam xde prasaan bila tengok aku,.aku pun xtau nak pujuk macam mana,.lepas keluar dengan dorang termasuk mamat ni,.ketwa2,.dia dah ok,.normal dah pun,.bhahahaha


mangsa ke 3,.ni la abg tam,.baik orangnye,.heee :)

gelak punya gelak,.tibe2..



what the hell of dizz,.maaaaakkk,.kena rambut wooo,.tak aci! muka memang tak seronok la kan
marah ni!!,.tapi sebab besday kan,.layan kan..

thennnn.....


kena lagi,.dan lagi dan lagi,.hambekk,.seronak sangat kena kan orang,.ni padahnya,.mantol gak herry ni 


basuh2 cuci2,.manusia jadi normal,.kite pun sambung makan balik..kihkihkihk


korang tertanya2 tak siapa baju putih ni,.haaa ni la boyfriend aku,.hensem tak,.hahaha,
xde la,.ni abang aku yang ke dua,.haniff namanya,.boyfriend aku nun jauh disana mengejar cita2,.kihkihkih


terima kasih la yang celebrate besday aku tu,.abg nep,abg tam,herry,shahir..happy malam tu,.then abang aku pun bagitau "t hadiah nye abang kasi kau stay kat hotel abang 2 hari,.tapi blan 5 atau 6 la,.skrg bz" waaaa,.terharu aku,.tak mintak tapi dapat,.so after diz aku xnak mengharap,.biar orang yang beri,.kihkihkihkih..

btw,.aku xpercaye entry "baju hitam boleh nampakkan badan jadi kurus" tipu,.betul aku benci,.aku pakai baju hitam,.tapi lain macam nampak,.bhahaha..



eh jap,.bila birthday hotlink pun bagi hadiah gak,.satu hari free call,.then after balik aku call lah si dia,.janji pukul lain,.kahkahakah,.tapi dia cool kot,.aku pasti dengan tu,.berbual2 la,.aku kan excited orangnye,.so aku cerita la dari first sampai habes,.dia dengar je la,.bual2,.then dia pun sebut "lapar la" "lapar" berulang2,.normal kat,.tapi yang tak normal,.dia sebut dengan cara yang MANJA..woooo,.muka aku terus berubah,.terkejut,.first time dengar,.hahahaha,.sebab dia ni serious orang nye,.bila dia manja macam tu,.buat aku tak tentu arah,.boleh mcam tu,.hahaha,.dah2 xnak cerita pasal dia banyak2,.t korang sibuk nak ushar,.kahkahkah

p/s:selamat membaca,. :D

1 comment:

  1. Best online baccarat - Unibet - Welsh RÖVE
    There are some differences between the two 1xbet games, and we have reviewed 바카라 사이트 the There are also two other games like หารายได้เสริม Three Lions and Three Queen

    ReplyDelete