Saturday 15 December 2012

CURANG??HAHAHA LANTAK KAU LAH(the true story)

hi ! ! ! fuyoooooo 3 month x update,.hahhahahaha,.membaik pulih kan hati,.heeee

ok,.the truly story is,.he leave me not cause "tawar hati" tapi ada perempuan lain,.haaaa,.actually bila aku tau dia ada girlfriend,.omg,.aku bersyukur sangat2,.sebab nanti dia tak ada lah mencari2 aku hantar voice note rindu la ape la,.brrrrr -_-,.but......dia ada pengganti semasa dalam hubungan,.owhh holly crap,. satu tahun tiga bulan,.owh my God,."u r the best person on keeping secret" but who care,.curang??lantak kau lah,.dekat situ everybody will know yg aku bukan lah perempuan yg suka mengongkong,.bagi aku,.kau bukan milik aku yg sah,.so kau bebas do everything,.but pikir lah sikit,.u got relationship so agak2 lah sampai nak curang,. hahaha,. agak tidak masuk akal disitu..

now,.when someone ask,."kenapa putus" hahaha,.i got the answer "dia curang" brrrr so kepala otak aku dah x payah susah2 nak pikir apa sebab,.brrrr memang xmasuk akal kalau aku cakap dia tawar hati,.all my friends said "bodohnye lahai nak tawar hati dengan manusia macam kau(tuju pada aku)" sebab apa dorang cakap macam tu,.aku tak tau,.

after break,.seriously aku down,.pikir apa silap aku,.blur dan blur,..after few day,.dia datang balik,contact like usually,.he said "kalau ada jodoh insyaAllah kita bersama" "i tak tipu,i sayang u" "rindu kat u la" n the holly crap ayat dari dia yg aku tak boleh bla,dia suruh aku tnggu dia "satu hari nanti i akan cari u balik" oooooo,.kau ingat hati aku ni ape,.dah bosan buang,.bila perlu kutip balik,.memang no la,.

macam mana kantoi??hahaha bila aku jawab dia curang,.orang still bertanya lagi,.macam mana kantoi ea,.ok satu hari tu aku tak ingat bila tapi bulan 12 gak la,.awal bulan ni,.seorang perempuan add aku,.tapi masa tu aku busy settlekan file ape benda ntah,.just tengok dr nset je,.then petang macam tu aku baru on fb,.ada new msg,. "salam,awk ni awek khairul ke?? dh brpe lama ea" mcm tu la bunyi msg dia,.1st thing aku rasa,.owh ok,.he got pegganti,.hahaha before that,.bbrape ari sblum tu aku ada tanya dia "dah ada pegganti belum" n he answer with "tak terpikir pun nak ada pegganti u" lalalala,..tipu tipu tipu..tak penat ke dia tipu..ok sambung tadi..then aku jwab lah dengan jjur yg aku tak ada apa2 dengan dia..then aku tanya la "awk gf dia ea" sebab aku dah rasa dia memang gf dia tu,.saja nak tanya,.hahahaha,.but perempuan tu jawab,.tak,.dia cuma adik angkat,.hahahaha,.adik angkat,.what i know,.dia tak suka berangkat2,.brrrr,.whatever la,..then aku macam musykil,.kenapa prempuan ni tanya bila aku break,.haha aku tak ingat ler,..sampaikan blog aku pun dia bace,.woooowwww,..feeling like im megan fox,.hahaahha..aku ckap la smoga bhagia lah ape la,.then dia rply using caps lock plak tu "sye dah tak ada ape2 gak dgan dia" mcm tu la ayat dia,..jeng2,..kantoi gak kan awk tu awek dia,.ok lah kan,.but aku fikir,.dia xde pape,.aku break bru 2 bulan dia pun dah tak ada pape,.then aku tanya bila break,.then dia tnye aku nk tau ke,.then aku minta no phone,.senang skit nak cerita..xde lah kena tipu lagi...brrrr panjangnye citer ni..then bila aku sampai rumah selepas p makan,.aku pun call no dia,.dia tipu aku lagi,.rupa2nya dia xbreak aku,.omg,.aku ni asyik kena tipu jer,.bosan plak,.dia cerita la,.bla,bla,bla,bla,bla,..ok,.aku menangis,.bukan sebab aku nak laki tu,.sebab aku tak sangka..manisnye lahai mulut beliau..brrrrr...

then perempuan tu rasa bersalah lah,.terasa dia perampas la,.no! no!,.for me,.perampas tu terjadi bila awak tau wujudnya saya dimuka bumi,.cehh ayat,.the problem is kau baru tau aku ni wujud after 1year 3month..so k la,.aku pun xmrah kau,.tak anggap kau bersalah pun,.then dia teringin nak jumpa aku..aku pun rase better jumpa 3 orang skali,.selesai,.then aku pun xnak ditipu lagi oleh lelaki tu..then satu ari tu,.adoiii aku tak ingat la bila tarikhnya,.jumpa la kiteorang kat mcdonald,.selama ni aku hormat dia,.sikit pun aku tak tengking,.but hari tu aku over acting bila aku menyiram nye dengan air coke cap mcdonald,.opssss i really sorry,.hati aku sakit sangat,.tanya lah semua perempuan,.tak akan ada siapa yg boleh bertahan kalau tau orang yg disyangi curang,.never say never..

lepas jumpa tu,.aku rasa macam sakit hati terlampau teramat sangat,.huhhhh,.aku xtau nak cakap macam mana aku punya sakit hati,.aku pikir bila tau kebenaran aku makin bersemangat,.but makin aku down,.but thanks God,.i got someone yg  memahami aku,.n selalu bagi aku semangat,.now im really2 super fine,.atleast i got maruah,.waaaaa,..

yaaa,.dia berjaya buat aku menyampah dekat lelaki,.sampai aku fobia,.errr,.aku pun xsangka aku ni boleh fobia,.setahu aku,.aku ni jenis bukan mudah fobia,.sebab aku accident so many times but aku still ada kbranian untuk drive..errr,..whatever,.mestii ada cara untuk mengubati,.dan aku bersyukur,.aku kehilangan someone yg tak pernah sayang aku dengan ikhlas,.hanya tuhan saja tau dimana kekuatan aku,.

cerita tentang relationship,.actually,.aku tau dia sembunyi kan sesuatu,.gerak hati aku kuat sangat,.but aku xde bukti,so aku senyapkan,.bila dia beri alasan dia tawar hati,.aku ketawa,.ha ha,.kau tawar hati dengan aku?? ok,.tapi kau sedar tak bertapa jemu nye aku,.muak nye aku dengan perangai kau,.but aku senyapkan dengan niat hati n percaya kau akan berubah,.sebab aku ikhlas terima kau,.kalau perempuan lain kat tempat aku,.maybe dah ke lelaki lain,.brrrr,.

now,.aku try cari segala ada kena mengena dengan dia,.aku nak bakar,.tapi yang aku xboleh nak bakar simcard,.homaigod,..mo tu penting sangat,.but! bukan penting sebab sama dengan dia,.tapi sebab,.hal penting aku letak no phone ni,.bank,kwsp,brrr bnyak kot,.kalau aku tukar,.masalah kat aku..bila pikir balik,.bukan aku yg follow dia beli,.dia yg ikut aku tukar simcard,.so one day aku tau dia yang akan buang simcard tu,.so aku xperlu mmbazir nak tukar or what,.lagipun guna duit aku kan,.hahaha..




   




p/s: selamat membaca,.penat dah nak type,.huhu :)








No comments:

Post a Comment